Starstablest

Sry.. :/

Sry för dålig uppdatering, har faktist ingen ursäkt, elle kanske? Skulle träna kl halv 3 för Linn men hon var sjuk så den blev inställd. Så hade typ inget att blogga om så gjorde lite annat!  Men ska träna för henne imorgon vid 3 istället! :D Men efter skolan så följde en kompis med mig hem sen så var jag med en annan kompis i stallet på kvällen (irl) ;)
 
Men tillbaka till Tove Blueland!!
 
Joda livet rullar på, är sjukt lycklig nu! Min ponnie har hoppat typ 110cm över cavaletti bommar!! Han som stannat när han såg en bom typ 5 meter ifrån honom så .. i söndags så hoppade jag och Gill lite, han flög över hindrena! Han stanna några gånger men endå duktig! :)
 
Jag har även en pojkvän! Han heter... Mr hemlig ;) Nej men han är jätte go! Sådär som en perfekt kille ska va; hjälpsam, snäll, visa kärlek m.m. Ett plus är ju att han är söt!<3 Han hjälper mig i stallet om tiden är knapp! Han ska få testa rida Love när dom lärt känna varandra lite mer, ni vet, killar.. ;) Haha!
 
 
Nu fick ni lite update på mitt liv som lycklig! Jag är typ jätte varm i hela kroppen när jag tänker på mina två killar, Loveflower och ............. sug på den karamellen ett tag! x)
 
 
 
En bild från i söndags när Gill hade lektion för mig! Han var perfekt då, lösgjord och lydig!
 
Jag är världens lyckligaste, för 3 gången typ.. Åh kan inte sluta tänka på dig!<3
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback