Starstablest

Kvälls tankar...

......nu stänger jag av datan för idag! Imon så ska jag upp ganska tidigt för jag ska på träning kl 12!
Denna dan har vart ganska dryg, inte gjort så mycket. Lite deppig bara. Är klubblös IGEN!
Vet inte varför men Gill har tagit bort klubben. Läste på Alicia´s blogg att dom hade en ny, så det är väl därför.. ;o
 
 
Men aja sånt är livet, man får nya vänner, dom hittar en annan "roligare" kompis och lämnar sin gamla "tråkiga kompis" kvar själv. Jag har verkligen tappat ALL SS lust! Känner verkligen igen mening med att logga in. Varje gång jag loggar in tänker jag; jaha vad ska jag göra nu? Ingen vän är inne, får väl försöka bli kompis med någon social. Men det går aldrig bra. Jag är alltid själv.
 
 
När jag var med i dbc så var det alltid någon inne som man kunde snacka med och flumma med! Men sen blev min tid så liten, så jag knappt hann vara inne på ss så då åkte jag ut ur dbc, för jag var oaktiv. Har nog bara en vän kvar från dbc tror jag, April Starwood. Hon är verkligen jätte snäll! Kommer ihåg att hon lärde mig kullåkning, i gåd! <3
 
Den ända dagen som jag är lite "extra" sugen på att komma hem från skolan och logga in på SS är på Onsdagar! För då vet man att det är onsdagsuppdatering! Det är alltid lika spännande att logga in och läsa vad som hänt!
 
Har verkligen inga ideér om vad jag ska blogga om. Har ingen rolig kompis att skriva om, ingen klubb att flumma med, ingenting! Jag vet inte ens om någon läser bloggen? Och om ingen gör det så är de inte kul att blogga, eftersom ingen läser det man skriver. Jag har suttit i dagar och redigerat bilder, klippt i filmer, tatt kort, bloggat lite, redigerat lite igen, asså aa ni fattar. Nä, varför skriver jag ni? Det kanske inte är någon som läser det jag skriver om, kollar på mina filmer, uppskattar det jag gör liksom..?
 
Från och med nu kommer jag bara blogga när jag känner att jag har lusten, tiden , orken, och inte är down. För då blir det sånna här trökiga inlägg som är helt röriga och orden blir helt omkastade. Nu säger jag godnatt till de som kanske läser bloggen PUNKT ♥
 
 / Tove
 
Trodde vi skulle vara vänner längre än 5 dagar.. Gill so you know; I really like you ♥





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback