Starstablest

Dagens ridpass :)

Började med att Skritta från FP.
Sedan när jag var vid ML så började jag trava över cavalettin.
Sedan fattade jag galopp och gjorde samma övning.
Bytte varv ökade galoppen lite och lät honom bara sträcka på bena.
Han ville hoppa på sista bilden!
Sen när han skulle trav hoppa så ville han INTE, haha han tvärstanna och jag ba flög ur sadeln xD
Trodde han skulle tvärstanna igen men njae... xD
Nu är det nog nytt rekord i höjdhoppning över cavaletti!! xD TITTA!!!!!
Han är en riktig kämpe min häst, ja det är han, han är en höjdhoppare! Men liksom över cavaletti då! Haha ''Hjälp en bom på marken, HOPPA!!'' Haha goa häst, observera hans grymma bakben! Han är 5 år håller på att ridas in, han har ALLTID stanna på hinder, även bommar. NU hoppar han typ 110cm över cavaletti bommar, fy fan vilken häst asså! Så gryyymt stolt över honom!! ;'D Min fina ponnie 131 cm hög. C-ponny imp irland<3 Född 2007. Nu är utvecklingenpå rätt väg! Loveflower min prins!<3





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback