Starstablest

Asså förlåt

men jag har vart med en kompis idag också. Hon följde med mig hem. Men hon åkte hem nyss, så nu ska jag spela!:)
 

Dags för druidmöte!

2012-11-14
Hejsan allihopa! Här kommer veckans uppdatering!
Nya uppdrag: - Efter allt som har hänt så har Alex funderat färdigt. Rid till henne och se vad hon har kommit fram till, hon och Tin-Can står fortfarande vid Moorlands strand.

Har druiderna någon bra lösning på alla problem?
Nytt race: - Sophie som står lite utanför Valedale tycker att det är dags för ett nytt race! Rid till henne och se vad som behövs göras för att kunna prova racet!
Nya kläder: - Denna vecka har det kommit ny sportig utrustning till din häst! De sportiga filtarna, sadlarna och tränsen hittar du i utrustningsshopen i Silvergladebyn.

Här finns den nya snygga och sportiga utrustningen till din häst!
Vänliga hälsningar, Star Stable-gänget
 
 
Åh vad rolig uppdatering! Ska göra uppdragen nu på en gång! Men jag tycker inte det är någon mening med att skriva och ta bilder på precis allt jag gör, så kommer ta bilder på det lite mer intressanta! :D / Tove





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback