Starstablest

10 saker ni inte visste om mig.....

* Jag har jätte svårt att bestämma mig t.ex vilket schabrak är snyggast? Det blåa eller de röda?
 
* Jag älskar att matcha outfits, byter typ outfit flera gånger per dag!
 
* Jag hatar skolan och vår matte lärare.
 
* Jag har haft känslor för mr x i flera månader. Men vi har inte vart ihop så länge.
 
* Jag är så jäkla envis så det finns inte, har jag bestämt mig för en sak så  blir det så!
 
* Jag är en perfektionist.
 
* Jag är jätte rädd för att någon av mina vänner ska svika mig eller berätta några hemligheter för någon annan.
 
* Jag tycker att rosa är jätte gulligt men hatar egentligen rosa!
 
* Jag saknar min gamla kanin jätte jätte mycket, i´m only miss you when i´m breathing <3
 
* Jag har kommit på en egen låt om Steve!
 
~Omg omg vem var de som fes? De va Steve de va Steve~ hehe gillar ine honom..
 
Hoppas detta var kul att läsa och att ni fick reda på lite mer om mig! :) Kram Tove
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback