Starstablest

Loveflower

Jag red Love till steves gård imorse. Sen så gick jag till min mamma ( Vetrenären) och så undersökte hon Love & så. Sen fick han medecin sen kunde jag rida sa mamma! Så då tog jag en skritt, trav och kortgalopp runda bort till ridhuset! Sen tänkte jag: jag testar att hoppa upp på ridhus taket xD Så här får ni en bild :)
 
Love var nöjd när han kom upp <3 Min fina lilla prins <3
 
Kort fakta om Love:
 
Han heter Loveflower men kallas Love.
Han är 5 år.
Han är en C-ponny
Han är importerad från Irland , och har därför ökänd härstammning.
Han håller på att ridas in.
Han hoppar bara i skogen, i ridhuset eller i paddocken stannar han ALLTID!
Han har vart halt en gång innan, och det är därför han är lite sent inriden.
Han blir väldigt lätt deppig om han gör fel eller råkar kasta av någon, då kan han bara stå i sin box/hage och bara hänga med huvvet :(
Sen kan ha bli riktig glad också! xD Bocka & stegra & allt , min busig ponny <3
 
Hoppas ni får en bra dag!! Kramisar Tove & Love <3





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback