Starstablest

Vad jag tänker mest på..

 
(lite IRL nu då)
 
 
 
Detta var min kanin Sigge som blev 4,5 år. Han fick avlivas för han blev typ förlamad i högra bakbenet. Så han led, för han kunde inte hoppa och skutta, stackarn... Saknar han så det gör ont. Jag kan börja stor lipa så fort jag hör namnet Sigge eller ser en bild på honom.
Lite mer bilder på honom.
 
 
Han var för jäkla söt asså.. Lite sådär galen och ville testa nya saker..
 
Såhär skrev jag på kartongen vi skulle begrava honom i.. <3
Har massa bilder med mig med, men vet inte om jag vill lägga ut bilder på mig här..? ;o
Tänker i alla fall på Sigge hela tiden och vill bara att ni ska veta detta. Så om jag inte bloggar ordentligt eller inte alls kan det bero på detta. Tack för ni förstår kram Tove





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback