Starstablest

Längtar..

Jag längtar tills man kan rida där! Undra vart man kommer och varför det finns en väg där uppe? ;o
Märkte det när jag skulle till Fiskebyn och shoppa, jag ba; Vad är de för väg? Där vill jag ju rida! :D
Vad är detta?
Åh detta? o.o
En närmare bild på jag vet inte vad , men spännade är det! :D
 
 
Jag vill också fortsätta med druid och soulrider uppdragen! De va så spännande!
Nu är det ju bara juluppdragen, men jo de är roliga men saknar druid uppdragen..
Åhh saknar! D:
Sedan när man fick åka till Dc och leta efter justin, sååå spännade!!!
Shiiit vad jag saknar detta!! Det var SÅÅÅ spännade , spricker.. D: Vill tillbaks dit så coolt och scary ställe liksom.. xd
Mycke bilder men bilderna talar för sig själva ju..
/Tove





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback