Starstablest

Jag gör det!!

Jag gör det!! Jag lägger ut en bild på mig och min sköt häst som jag också hyrde i sommras. Hon blev dock sparkad efter 3 veckor och fick efter 4 veckor hos mig åka tillbaka till ridskolan. Jag skulle haft henne i 6 veckor men dock blev det inte så!
Hon är ett russ på 12 år som är jäklit envis, en riktig liten räv om man får säga så..? :3
 
Men jag älskar henne ändå!
 
Själv är jag väldigt envis och bestämd så vi passar ihop tycker jag! Hon är så socker söt! <3
 
Jag red även henne på en julshow vi hade i stallet, hon är en sån häst som blir galen av applåder och sånt! Men hon skötte sig perfekt! Så lugn men ändå sprudlande pigg och glad! Det var en kadrilj så hästen framför blev rädd för en högtalare men hon gick så fint bakom! (Hon är en sån som brukar bli rädd om någon annan blir det!) Vi skulle vara tomtar, därav den juliga outfiten :)
Men innerst inne, lååångt inne finns ett hjärta av guld, man måste bara lära känna henne först! Jag har kännt henne i mer än 4 år och jag litar till 1000% på henne. Hoppas hon gör samma sak!
 
Så fort jag är i hennes närhet blir jag glad, sprallig och lycklig. Jag tar verkligen vara på tiden med henne, vill rida henne så länge som helst men snart kommer jag att bli för lång, nån gång kommer jag det, även om jag växer långsamt.
 
Och om ni undrar så heter hon B1 ja hon heter det xD men kallas Bettan, B1 = B ettan lite krångligt men hon kallas Bettan. eller jag kallar henne för så många namn så att jag inte kommer ihåg alla, men min favvo är Betty. Några kallar henne grisen ;( Stämmer INTE..
 
~Kärt barn har många namn~
 
Hoppas det var roligt att läsa lite om mig (IRL) har inget att skriva om på SS, det var detta jag ville få ut!!
 
LoveU! ♥ Kram Tove!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback